Vår nya vän,,,,,,

en söt liten fjäril har hittat hem till oss.

Sådna djur är välkomna men man få lära sig att handskas med mindre
trevliga djur som kommer på besök.

Min stora fobi har alltid varit getingar tack o lov verkar de inte vara till så mycket liv om
dem ännu de brukar ju överta sommaren i augusti månad, men jag bestämde mig att inte överföra
min rädsla på mina barn.

Så det senaste 2 åren har jag blivit mycket bättre och i år kan jag ta en tidning
och dräma till dem om de kommer in, då skall ni veta vilka framsteg jag har gjort
förr i tiden när jag åkte stadsbuss var jag tvungen att gå av bussen om de flög någon
geting omkring min skalle.

spindlar finns det då o då som kommer in men dem bekommer mig ej men riktigt äckliga
och otrevligt är tve stjärtar,,,,usch de är snabba och finns där man minst anar och minst
fem i brevlådan,,,,otäcka kryp.

Annars är det lugnt på djurfronten peppar peppar har varken vi eller katten fått en endaste
fästing,,,puhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0