Tapet att älska,,,,,,,

och jag är redan kär i den,,,love it love it love it.

För er som aldrig har älskat eller varit kär i eran tapet då är det
hög tid att byta och njuta av vad en härlig tapet kan göra, tro mig!!!

Efter mycket slit o fix i hemma renoveringar så blir slutresultatet
drömlikt och det känns som det blir värt all möda man ligger i och
nu efter allt underarbete som tagit tid kommer slut resultatet en efter en
det här är bara början.

Enjoy våran nya halltapet och min snygge Handyman!!!



























Detaljerna på denna tapet tar aldrig slut och man kan aldrig "stirra" sig
färdig, den är underbar!!!!!!


Kommentarer
Postat av: D

Men så läcker! Verkligen en färgklick och jag tycker, fast jag aldrig varit hemma hos er, mer än på bloggen :), att det är väldigt mycket du/ni. Så roligt med en unik tapet som man inte tröttnar på! Ni är så duktiga!

2011-07-29 @ 22:46:56
Postat av: Martina

Vilken rolig tapet! Helt klart en Malintapet:) skitläcker:)

2011-07-29 @ 22:49:37
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Fantastiskt snyggt.......

2011-07-30 @ 21:44:16
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/lordag-dagens-blogg-5.html#comment

2011-07-30 @ 21:59:41
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: linda

åh vad heter den och varifrån? ljuvlig!

2011-07-31 @ 20:39:43
Postat av: Frida

Underbar tapet. Så bra smak du har Malin :)

2011-07-31 @ 23:26:47
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Rackarungar

Tack allihopa kul att ni gillar den ja det är en riktig JAG tapet,

Linda du hittar tapeten på www.tapetorama.se serien heter Pip studio men just denna räknas som deras Panorambilder under Pip från INTRADE finns också på www.inreda.com där gjorde jag min beställning de har jätte snabb leverans=)

KRAM

2011-08-01 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0