Min fina tjej,,,,,,,

har kommit i en väldig `trots´ fas.
Där hon gör tvärtemot och gör inte som man säger och tappat
öronen för hon hör ´inget´ och gråter o skriker åt höger o vänster
i tid o otid.

Hennes torts perioder är så tydliga eftersom det är långt i från hennes
vanliga `jag` vet att detta kommer o går i vissa faser det `hör´till
dessa trots  faser.

Mamma älskar sin tjej i trots fas o otrots fas,,,,,,,charmar en gör du ju ialla
fall,,,se själva:





















de bästa jag har är mina barn och det finns bara gränslös kärlek till er
ni gör mina dagar även om det är en bångstyrig period,,,,,du och din
bror sover gott nu och jag saknar er redan måste alltid varje kväll innan
jag själv lägger mig, in i era rum o peta på er se att ni andas och att er
kudde o täcke ligger som det skall då jag får en känsla av `overklighet`
kan man verkligen få så fina barn är det verklighet(!?) frågar jag mig
själv.
Verkligheten är så att jag verkligen har min skatt och ni är mina bästa
juvler som jag vårdar med en OTROLIG tacksamhet att få dela mitt liv
med er varje dag,  gränslös kärlek och obeskrivlig kärlek och det är
tack vare ER som jag får uppleva det.
ÄLSKAR er i all evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0