Jasmine buske,,,,,












blommar för fullt och mycket vackra blommor.

Var tvungen att ta några kvistar för att njuta av dem inomhus och känna
doften spridas här hemma sådan regnig o grå mulen dag.

TACK mamma o Emma so hjälper mig hålla koll på vad som växer i
min trädgård.

Hus köp innebär ju trädgård och det var ju just det som jag längtat efter
en trädgård, men samtidigt skrämmande eftersom jag inte har några
gröna fingrar. En tomt på 2000 kvm kändes som en utmaning och jag
tänkte hur skall detta gå, men jag tänkte det skall gå eftersom vi mest
har en stor gräsmatta.

Men OJ vad vi har mera än en gräsmatta det blommar något ständigt
och det växer ätbara saker och jag är helt förtrollad av att ha en egen
tomt, bästa tänkbara HUR  har jag någonsin kunnat varit utan trädgård!?

Så för er som är rädda för husköp pga av trädgård var EJ rädda detta är
helt underbart och en stor frihets känsla och ljuvligt att slippa höra vad granne
pratar på sidan av som förr, nu ser vi grannar men vi hör dom ej för vi har
avstånd i från, LJUVLIGASTE trädgård och nu finns där även en lekstuga
som skall lekas en massa i =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0