Glädjande besked,,,,

fick vi i veckan våran Sessa har fått dagisplats.
En sten föll från mitt hjärta så kul för henne, dagmamman
har varit bra på alla vis, men skillnaden är enorm på dagmamma
och dagis, eftersom Vega redan har varit på dagis innan tror
jag skillnaden är extra stor.

Under hösten har hon frågat gång på gång när hon skall
få börja på sin kusins dagis,,,,,äntligen kunde jag ge henne
ett svar,,,nu på tisdag =D





Dagiset ligger 500 meter från oss och även vid Elliots matsal där jag
lämnar honom på morgonen, extra plus för vår kommun som vi nu har är
att Elliot får frukost i matsalen halvtimmen innan skolan börjar, helt suveränt
det är småyoghurtar,fil,bröd,pålägg väldigt Lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0