Sitter på tåget hem sen jobbdag sista dage...

img_6015 (MMS)

Sitter på tåget hem sen jobbdag sista dagen att ta igen mina två sjukdagar,tänk er vara sjuk två dagar, sedan skall de jobbas igen alla timmar inom en vecka,men nu är det gjort, det blev en påse hem med kinamat o friterad banan det är trots allt AllaHjärtansDag. Hann bara se barnen i morse o min käre jobbade 04.00 i morse o även nu i morgon,därav skall vi bestämt massa med badrummet fastän vi ej hinner ses själva, sjukt vardagsliv man har. Tänk folk som har så mycket tid åka olika kakelbutiker o sitta bestämma detaljer osv, de livet får man glömma i morgon skall hantverkarna veta mått på allt toalett, handfat,badkar, spegel, eluttag, o vi vet inte ens vad vi ska ha o min käre make skall upp om 5 timmar o jobba o jag har inte ens kommit hem från jobbet, tur att man är proffs på hantera stress, kanske att jobba på Mcdonalds som tonåring gjorde sitt,stress biter inte på mig i 1:a taget Tur att internet finns så man kan se ut saker när affärena är stängda, tack käre internet detta blir mitt AllaHjärtansdag kväll o natt!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Glad Alla Hjärtans Dag käre syster!

Hörde att ni skulle lejja bort badrummet?

Hur går det med vardagsrummet då? Börjar det bli färdigt? Kram

2011-02-14 @ 21:44:32
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0