Min mamma är fantastisk i dag handlade M k...

img_6047 (MMS)

Min mamma är fantastisk i dag handlade M kakel till badrummet då var barnen hos mamma, där det fick bada o dusch, tänk vad man uppskattar en dusch när man ingen har. Då har hon också tvättat rent de smutsiga kläder som de hade på sig, mamma du är bäst du anar inte vilken hjälp du var idag, tokstress av omkring oss nu. Kan inte fatta att min köpt kakel utan att jag inte sett det i verkligheten fanns inget alternativ tiden räcker inte till, det kakel vi bestämte i söndags funka ej, känns som jag har femton bollar i luften o jag får äta upp att jag är proffs på hantera stress;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skulle vi göra utan våra mammor:)?

De är underbara..

2011-02-17 @ 21:20:02
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: ylva.palm

Vet du Malin -vi dansade också o Elliot är tokig i låten "mikrofon kåt" m September - jag fick spela den om och om igen!! Allt gick så bra! Elliot blev tvärsur när jag "skojade" om att Vega o mormor skall gå på bio - han vill givetvis följa med och det är ok - Vega o jag kom överens om att vi går i affärer på torsdagen!!

2011-02-18 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0