Mamma lyx,,,,,tror knappt jag varit hemma ...

img_8007 (MMS)

Mamma lyx,,,,,tror knappt jag varit hemma själv sedan vi flytta hit för ett halvår sedan, vega sover hos mormor o Elliot sover hos sin bästis Ben o min make kommer hem om ngn timme, jag är totalt slut efter fotokursen inte van att ta in så mkt nytt o sitta ner, så pizza blev ett givet val för mig, alltså jag behöver inte laga mat o vet ni vad jag tror jag har blivit sjuk jag ska äta den framför Tven, det kanske så här man borde ha det ngn gång mitt i vardagskarusellen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja malin.

Ibland måste man skita i allt och bara vara.

Perfekt tillfälle att bara ta det lite lugnt och slaska i soffan ; )

Ta hand om dig.

Kram

2011-02-25 @ 07:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0