Halva priset,,,,

på mina skor i dag,fynd.

Svårt att fatta hur jag kunnat gått i mina skor det finns inte ens sulklack kvar,,,,blir mest rädd för att man kan h så lite tid för att leta nya.

Jag var i akut behov för ett par vardags skor utan klackar,enkla o gärna lite fodrade.

jag letade o letade sista 10 min av lunchen stod det där på rea bordet,,,,wiiiie.

Hur sköna som helst har redan använt dem halva dagen och de gamla ligger i sopsäcken, jag Lovar så slipper jag skämmas för dessa gamla godingar som gjort sitt:)

350 kronor för ett par shjyssta skor,fynd, om ni behöver köpa skor gör det nu det flesta skobutiker hade 20% rabatt.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ha Ha, du hittade nya skor! Va bra! Jätte snygga! -Det behövde du! = ) Var hittade du dom? Puss på dig! / Cilla

2011-12-10 @ 02:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0