Kär i ,,,,,,

mitt nya kök.









Min galne make målar golv i nedre våningen kl 23.30 en fredagkväll och
själv ar jag värk i hela benen, galen arbetsvecka,,,,med en 50 timmars vecka
och inte ens en inbokat lunch endast när kund sitter med verkningstid i färg.
Detta gör man ju så gärna om man tjänar en miljon eller så,,,skulle inte tro
blir någon miljon, så är livet som egen företagare kanske skall man vara anställd
och eller göra något helt annat!?



Inte nog med detta så var tåget sent in i morse och inställd på kvällen
så jag fick ta buss och kom hem kl 21,00 och åkte tåget kl 06,45,,,grrrr.


Som tur blev jag på gott humör igen när jag kom hem till mitt
underbaraste kök och som TUR sol o 25 grader i morgon och ÄNTLIGEN
helg och massa skoj att se framemot.

Min  käre syster yster har slutat bloggat,,,snyft,,,,och  går nu själv i tankarna
att sluta blogga och lägga tiden på annat,,,,funderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0