What?!?! Mitt i en klippning sprack mina b...

img_1136 (MMS)

What?!?! Mitt i en klippning sprack mina byxor, fick akut på 20 min lunch köpa lunch o ett par nyau byxor i denna stress slet jag åt mej en söt jeansklänning som inte alls var bra såg gravid ut i den, vilket är ju inget fel men är man ej gravid vill man ej se gravid ut,,,,ett tecken från ovan att det är dags att kavla upp armarna o försöka få in träning i mitt fullt hektiska liv, avaktar denna vecka o börjar nästa vecka med semster o skidor, i all hast i denna panik skickade jag ett sms till min make, min byxa sprack jag är tokfet. Till svar fick jag om du ändå ska köpa byxor köp ett par större o bekvämare du är det finaste som finns,,,tur att man har en make som gillar ej en pinnsmal fru.


Kommentarer
Postat av: ylva palm

Så tokigt det kan bli ibland men det kanske var dags för nya byxor? Det är inge fel på klänningen! Stackars jag då som älskar denna typ av klänningar - så då måste jag ju se super duper tjock ut!

Tyvärr så blir du inget smalare om du fortsätter och jäkta så - jag vet av egen erfarenhet!

Jag håller på och laddar ner! Kram

2011-04-12 @ 19:39:57
Postat av: ylva palm

Så tokigt det kan bli ibland men det kanske var dags för nya byxor? Det är inge fel på klänningen! Stackars jag då som älskar denna typ av klänningar - så då måste jag ju se super duper tjock ut!

Tyvärr så blir du inget smalare om du fortsätter och jäkta så - jag vet av egen erfarenhet!

Jag håller på och laddar ner! Kram

2011-04-12 @ 19:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0