Äntligen hemma o OJ vilken underhållning p...

img_1320 (MMS)

Äntligen hemma o OJ vilken underhållning på radion hem, SM guld ishockey till Färjestad,thjohoo vilka guldgossar o som en riktig workholic kunde jag ej se finalmatchen men hela vägen hem lyssnade jag på jubel från Karlstad nästa grät en skvätt detta lag ligger mig varmt om hjärtat o innan man fick barn följde jag alltid varje slutspelsmatcher, inget går upp mot ett SM guld i hockey, hemma väntade nya Damernas värld o jag kommer sova som en stock inom kort, fin framsida om jag skulle gifta mig i nutid skulle jag ha vald något med mycket tyll som kjolens framsida.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tycker du om mitt dagens inköp? :)

2011-04-14 @ 22:53:28
URL: http://jenylicious.blogg.se/
Postat av: MODEMARTIN

Hittar du på något kul i helgen? :)

2011-04-14 @ 23:06:05
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0