StarWars,,,,

Elliot gillar skarpt StarWars och nu planera vi för att han
skall få ett Star Wars rum.

Men ännu så länge planering och svårt är det att välja
en helhet men här är några fototapeter som vi väljer
emellan.









Jag gillar den översta med gröna detaljer till, jag hade ju valt något annat
än StarWars om jag fick bestämma.

Men det är ju Elliot som skall trivas o vara i sitt rum så man får väl hjälpa
till att vägleda man får ju inse att tiden är över att bestämma, han har lika
stark tro o smak han tvekar aldrig.

Det är svårt att få pojkrum fina så mycket mera saker för tjej rum men jag tror
StarWars temat blir bra!!

Kommentarer
Postat av: moster

det är klart att pojken ska ha StarWars tema i sitt rum...F kommer att bli "grön" av avund;) kram

2010-09-29 @ 08:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0