Pink shoes,,,,

denna vecka är mer hektisk än många veckor tillbaka( om man inte räknar
de senaste 10 veckorna ;) )
Trots att jag just nu känner mig väldigt trött kommer jag i morgon
kväll ha mitt bästa London köp på mig i morgon pigg o glad för att
fira vårat jubelium på salongen,detta har ju blivit en tradition som
vi aldrig kan sluta med o det är ju så kul.

Varje gång tänker jag hur kan det redan gått ett år igen!?Tiden går
fort när man har kul om dagarna !!


Mina rosa fina papegoja skor:



Ni är Varmt Välkomna till Salongen i morgon ÖPPET HUS från kl 17
och om ni behöver fylla på i badrumshyllorna Passa på MASSOR av fina
erbjuden Ex Tag 3 o betala för 2 ,,,jissies en produkt gratis =O

Sedan kommer också duktiga Frida www.fridaform.se och duktiga
Malin www.malinlholm.com på plats hos oss för försäljning av deras
otroligt fina smycken.

Detta tillfälle kan ni bara inte missa Tag med bästa vännina eller din käraste
eller kom själv vi bjuder på vin o enkelt tilltugg i från www.trillermat.se 

Förgyll morgon dagen med oss i morgon fredag från kl 17!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0