Min make har,,,,

har slitit bort några skåp i köket.
Tänk Elliot tycker pappa är världens starkaste
efter som han har tagit bort halva köket.

Suck,,,blir tokig av våra köksplaner,,,,vi tycker olika,,,
,,,vi tycker lika,,,olika,,lika,,olika

Tusen förslag o ideer inget som faller samman,,,tror bestämt
vi är för slutkörda för att ta beslut om köket, så vi snyggar nog
till tak o väggar och några enkla lösningar så länge det närmaste
åren så får vi se om vi har blivit något klokare.

Tror vi,,,,suck,,,,svåra val.

Men inte tillräckligt slutkörd var min make i dag som rivit ut en del
skåp som vi tyckte var för ofrächsa.



Så blev de lite mera yta och inte klokare för det!?



Ni som är uppmärksamma ser att kategori "renovering" är i gång igen
vet ej om jag skall skratta eller gråta min man säger att jag skall leta efter
tapet till köket och det får mig att le i allafall =)

Kommentarer
Postat av: lisa

spännande,lycka till!!

2010-09-03 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0