Älskade barn,,,,,




Att komma hemifrån jobbet och barnen redan gått o lagt sig är så trist.

Övriga familjen har haft en ledig dag tillsammans o jag blir så avis
att jag inte hann med o mysa med familjen på kvällen men jag hann mysa frukost
med hela familjen det händer bara M`s lediga helger o dagar i veckorna
han är ledig.

I bland får man vara nöjd med det "lilla" galet vad jag är tokkär i min
bästa o finaste familj =)att längtan kan vara så stor fastän man sågs
på morgonen att ha familj är som att gå omkring att vara småkär o
längta till nästa ögonblick.

Och ibland naturligtvis finns det andra ögonblick då det ryker i mammas
öron men dessa moments tillhör också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0