30 plus,,,,,,

Hipp hipp hurra i dag är det min DAG och galet lycklig är jag skulle
inte önska mig något mera i livet än min bäste familj.

Men jag har fått en till familjemedlem JIPPI fick den i förskott av
min käre make så nu har jag haft en super kamera i en månad.

Tok skoj o nöjd är jag med den önskat mig den jätte länge och nu
är den i mina händer  =DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jag säger bara Grattis ag är lycklig lottad frisk och lyckligt gift o
helt bedårande o fina barn vad mer kan man önska sig INGET.

                                     KRAM


Kommentarer
Postat av: Nossa

Stort grattis på födelsedagen.

2010-09-09 @ 08:44:13
Postat av: Emma

Puss på dig världens bästa, vi tycker så mycket om dig. Kram Emma

2010-09-09 @ 12:36:57
URL: http://missdigi.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis världens bästa!!!

Tusen tack för idag och bilderna blev superbra!!!:)

2010-09-09 @ 13:24:22
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0