Paket i mängder,,,,



nu är allt inslaget i härligt orange o turkos med dinosuarier
på, vilken hög det blev men hälften hade han fått ändå kläder
o vinterkläder.

Tänk vad glad min 7 åring skall bli morgon att se denna
hög av presenter,,,,tror glädjetjut bort till Kina.

Redan i somras längtade han så efter sin födelsedag han frågade
flera gånger i kväll är det verkligen den 7 okt i morgon!?

Så pirrig att det var svårt att somna min älskade Elliot för mig
är du min lockiga virvelvind med mycket spring i bena o vilje
starkare har jag aldrig mött, ta vara på din energi o vilja i framtiden
då kan du nå alla dina livs mål.

Oändligt vacker o jag är stolt över dig som dessutom strax innan
din 7års dag fixade flytt från alla dina vänner o klass i kväll insåg
jag att mitt livs bästa tid började för 7 år sedan nästan exakt.

Du är allt för mig o det vet du så som mamma så borrar jag alltid
varje dag in mig i dig
och gosar o varje morgon i 7år så har jag frågat om du sovit gott
o talat om att jag älskar dig o mina sista ord i sovdags är alltid "jag
älskar dej"

Små delar av får vardag som aldrig kan glömmas bort för att du får
höra det ofta o varje dag, jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0