Lördag kväll,,,

kan inte bli bättre ;)

Jag och Elliot fick för oss att ta bort plastmattan som ligger på
trappstegen som är så hala, både jag o Vega har trillat på ända
i den.

Vi slet o vi drog och till slut fick vi bort 4 stycken o där under
låg ett tjockt lager lim, så vi började med limtvätt o skrapa
o skrapa o skrapa, men i veckan skall vi slita loss alla o på lördag
hyr vi en bättre slipmaskin än den vi har och får allt gjort.







M gjorde rent ett av elementen i vardagsrummet o målat det det blev
sådan skillnad, jag tycker det är charmigt med dessa gamla element o
det blir ju så härligt varma också.



Här i huset har vi aldrig långtråkit o nu är våra renoveringsglöd väldigt
het o det är ju så konstigt, renovering  det kan ju vara trist, men jag o
M vi brinner lite för detta o det är ju så super kul att fixa o trixa en
lördagkväll så man glömer tid o rum, men nu skall vi krypa till sängs
M börjar redan kl 04,00 i natt tur att han tjänar 1 timme med vintertiden
så nu skall vi bara avsluta denna lördagkväll med mys o inredningstidningar!!
                                             GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0