Stockholms äventyr,,,,

Vilken UNDERBAR dag min sessa och jag haft!!

Först tog vi tåget in till Storstan och handlade
lördagsgodis till föreställningen.

Sedan fick Vega bestämma vart vi skulle äta
och då valde hon Mc Donalds chickenbites med
en glass därpå.



Sedan hann vi in på H&M för en kortare stunds
shopping, Vega fastnade på väskavdelning o ville
minst ha två men det blev en lila till slut med
stor glittrig rosett.

Mallig tjej med egen handväska:


Det blev några till saker och många önskemål om klänningar som
står högt uppe på önskelistan i julklapp.



Därefter skulle vi gående ta oss till Wallmans Intiman på Odengatan
tur att det fanns Lejon på vägen att ta en sitt paus när benen vart trötta.



Väl framme var det tonvis av folk o massa barn:



Väl på plats hade vi vi rad 3 och såg jättebra, Vega njöt varenda sekund
och innan ridån gick upp ropade hon ,
-Bamse bamse vakna nu!!!


När väl Ridån gick upp så fick man inte fotografera =( men föreställningen
var mycket bra och vi fick många goa skratt, jag tycker själv det är
så kul att gå på just barnteater massa inspiration och jag njuter av
rekvista o hur det får till allt, alla skådespelare var bra, men Vega och
jag ger tummen upp extra för Lille Skutt som spelades av KalleRydberg
och ReinardRäv som spelades av Viktor Åkerblom Övriga spelades
av  Johan Gustavsson,Ida Högberg,Måns Nathanaelsson O Martin Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0