Himmelriket för Elliot,,,,

och även för pappa tror jag minnsann ;)













Vega frågar efter pappa o Elliot flera gånger under varje dag och jag
förklarar så gott jag kan att snart så kommer dom hem.

-Nu kommer pappa skriker hon o springer mot ytterdörren, men det var
bara något som lät utanför.

Vi väntar o väntar o väntar otåliga är vi....men snart e ni hemma =)

Vega sa underlägg dags att jag var pappa så hon kunde krama honom
gonatt,,,man blev nästan tårögd,,,3veckor utan bror o pappa var alldelse
för lång tid,,,sedan sa hon att han får aldrig åka långt bort igen.


Kommentarer
Postat av: DEC

Lilla gumman, så söt hon är. Vad härligt att hon kan sätta ord på sin pappa och storebror längtan i alla fall. Och vem skulle itne tycka 3 veckor var för lång tid?

2010-05-09 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0