Mamma går i skolan,,,,

haft en urmysig dag med Elliot då jag fick
vara med en dag på förskolan där jag o fröken
också lagt upp mål för att hjälpa Elliot att hantera
vissa situationer bättre, känns så skönt med en fröken som
verkligen bryr sig och har erfarenhet av känsliga
6 åringar =)

Det har varit samling, rast med fruktstund och stjärtlapp
sedan lite bygg, matematik där det handlade om vikter,
uppgifter och om bokstaven "O" och sång för att sedan gå
och äta i matsalen, i dag var det "pratförbud" i matsalen, de
väljer det vissa dagar i bland, vilket innebär att det spelas
lite musik på svagt ljud och prat förbud.

Man hade ju förberett sig på stojijg miljö av små 6 åringar men det
var så duktiga och tjejerna svärma runt mig och hade 100 frågor
om mitt hår o kläder och massa söta småkillar som också hade massor
av frågor, jag trivdes som fisken i vattnet där skulle lätt skola om mig
till fröken.

Elliot går i en liten skola vilket jag tror är jättebra den känns familiär
och mysig och underbara fröknar och jag tycker klassen var så
mysig också.





Efter lunchen skulle vi åka och hämta lillesyster men vi tog en snabbis
på bibloteket först där det också blev glass & semla, apropå semlor
får väl denna vara den sista för i år ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0