Prinsessa på vift,,,

med en önskan att hitta en prins.












Vega har fått en ny prinsess klänning
Vega sa: nu mamma kan jag gifta mig o leta efter en pojke som
jag skall pussa o som skall ge mig blommor.

Den där "pojken" har hela tiden varit Elliot tills för några dagar sedan
storebror förklarade att de inte kan gifta sig och att han har en annan
tjej och för du är min syster.
Stortjut o gråt o förtvivlan så sa Vega att nu måste jag hitta en annan
pojke som jag skall jag ge blommor.
Då förklara Elliot att det är pojkar som ger blommor för det vet jag pappa
ger mamma blommor.

Så nu har Storebror lärt lillesyster att hon skall finna en pojke att gifta sig
med som ger henne blommor,,,sagt o gjort i dag hade hon stört koll
på läget.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha vilken skön kommentar från Kloke Storebror:)

Och vilken sessa:) Så fin Vega!!!

2010-07-21 @ 00:04:42
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: ylva palm

Å så fin mormors prinsessa också!! Puss puss

2010-07-22 @ 13:45:31
Postat av: Anonym

Å så fin mormors prinsessa också!! Puss puss

2010-07-22 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0