Överlycklig,,,,,

när Elliot får kläder är så överlycklig och skall med en gång
prova och ler stort, känner igen mig så väl nr jag var liten
att få nya kläder var det bästa som fanns,,,vi är lika klä tokiga
jag & min son.

Båda mina barn har vuxit ur sin garderob och det passar ju bra till
en ny årstid och allt, så i dag inhandlade jag lite vårnytt till dem, men
sessan får vänta på sina kläder hon fyller ju år om en månad.

Elliot har ett par jeans som det inte är hål på och jag blir tokig om
mornarna att försöka hitta ett par hela byxor,suck, nu hppas jag på
att dessa skall hålla et tag, han har hål på VARJE byxa på knäna!!


 

 
                                      SÖTNOSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0