Kärlekens dag,,,,

nu har klockan passerat 00.00 och det är AllaHjärtansDag.

Jag har målat o målat nu på lördagskvällen hade en ide
av att måla en tavla till min käre men i bland är tiden
knappt men jag lyckades, nu sitter jag här och småler
och glad att den blev färdig till AllaHjärtansDag.

För att vårda kärleken behövs överraskningar och min
stackars kärlek jobbar kl 05.30 i morgonbitti men han
kommer att bli så glad när han får mötas av detta i
köket.

Min nymålade tavla och ett fång av rosor och ett kärleks
kort, nu står den på tork skulle vilja se hans min i morgon
bitti!!!

 

 

 

 
                        LOVE YOU MY BEST OF EVERTHING


Kommentarer
Postat av: jessika

åhhh va fin! Du är bäst, och ni är så fina tillsammans du och MArcello :-)

Kärlek!

2010-02-14 @ 21:10:18
URL: http://endagsomidag.blogg.se/
Postat av: Mart

2010-02-14 @ 21:36:37
Postat av: Martina

Jättefin tavla Malin, du är så duktig!

Min make fick också rosor idag men han fick ingen tavla, han fick en korsordstidning, haha!

Kramis

2010-02-14 @ 21:38:07
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0