Kämparglöd,,,

det är något min son har jag tror vi har hittat hans rätta
aktivtet, där hans envis het och vinnarskalle gör sig rätt
alltså Hockeyn är gjort för honom han ger sig aldrig och
pucken skall in i mål.

Matchen vann överlägset och tror inte att jag höll räkningen
ens denna gång, Elliot stod för 8mål och det tror jag var
90% av alla målen, så hans igrupp är nybörjar så en del är
2 år yngre än han, han skulle behöva få lite mera motstånd
så han inte tror han kan göra 8 mål varje gång, i dag satt
smilebandet långt över huvudet och en riktigt stolt mamma
som hejade på i dag.

Lägger ut lite bilder o ett videoklipp på killarnas match de är ju
för söta i sina hockeykläder, dock måste vi nu införskaffa mera
skydd Elliot hade 6 st blåmärke på ena smalbenet i dag, och en
axelskada o knäskad i dag,,hårt att vara hockeykille.
Håll utkik efter en kille i gröna kläder och rödhjälm i dag!!
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0