Sötis,,,,









Busig o olydig pojk på 7år som aldrig ger sig, vi får se vad år 2011
bjuder på för hyss!?

Söt som socker o charmar en mellan varven så man glömmer vad han
nyss hittade på, viljan är det inget fel på och med din personlighet kan
du komma hur långt som helst!!

Ja ja det kommer väl en dag när du blir stor o vill veta hur du var som
liten, den dagen får vi  påminnas om dina bus o hyss,
för mig får du vara hur busig du vill ,jag skulle ändå vilja stoppa
tiden, förstå år 2011 i morgon och du har redan gått halva ettan, min
pojk börjar bli stor.

Älskar de stunder vi har när det bara du o jag och vi pratar om allt
mellan himmel o jord och jag  är så lycklig mamma som får alltid puss
om jag vill och du gillar så mycket att kramas, så än min bäste pojk
är du inte så stor, hoppas alltid att jag får krama o pussa på dej, för
jag kommer aldrig kunna sluta med det!!

Du & Vega o Min make är det bästa som har hänt mig och jag är EVIGT
tacksam att jag får dela mitt liv o varje dag med er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0