Personlig lampa,,,,

kommer ni ihåg min lampa från loppis!?


Med färg jag hade hemma o tyg behövde jag bara köpa kantbandet
med bollarna o lampan gav jag 75 kr för.

Nu har den fått en touch av våran personliga smak:





Lite halv galen men man blir glad när man ser den den ger också ett
härligt kvällsken, det var inte de enklaste att göra nytt tyg på skärmen
det krävs minst 4 armar o en massa klädnypor.

Så här blir den med kvällsljuset o lampan tänd:






Vår loppis lampa "Rockar" tycker jag minst sagt!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

wow,Du är duktig syrran!

Beundras att du har sån inspiration och att du kan förvandla nått så fult tråkigt till en asball lampa:)

2010-12-18 @ 23:09:33
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: DEC

Ja, du är verkligen kreativ. Så läcker den blev!

2010-12-19 @ 09:58:34
Postat av: ylva palm

Jättefin blev den - det kanske är dags för dig att byta yrke bli designer i stället alternativt att börja medatt ha det som hobby!! Kanonfin!

2010-12-19 @ 21:01:00
Postat av: ylva palm

Jättefin blev den - det kanske är dags för dig att byta yrke bli designer i stället alternativt att börja medatt ha det som hobby!! Kanonfin!

2010-12-19 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0