Frusen ödla,,,

för ett ögonblick fick jag hjärtstopp sedan ett hjärtligt
asskratt.

För dej som ej har barn jag säger bara skaffa: dagarna blir
aldrig som man tänkt o man får aldrig långtråkit.

Min dotter o son är tokiga i Bolibompas Buskul som går på
onsdagar, super skoj missa ej det i morgon, min kunds dotter
är pogramledare och man får sej 100 skratt per pogram.

Men ett varnade finger det händer bus även här hemma
sist knöt Elliot fast mitt skärp i från min kofta utan att jag
märkte något o sedan for jag i väg o hade Vegas dockvagn
efter mig fastknuten =S



Någon mer som är medveten att frysen måste frostas av men det dröjer
2 månader innan det blir kris, Jo frysen har ej frostas av på 4 månader
sedan vi flyttade hit, tänkt i en månad nu att det måste göras så nu har
jag en månad till på mig ;) förstår ej vad grejen är det är okomplicerat
men något man alltid skjuter upp.

Min över isiga o vintriga frys:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0