Prinsessan på ärten,,,,

det är jag det.
Efter 5 dagar på madrass på golvet så fattas många timmars sömn
i natt kommer jag sova som en prinsessa nästan rädd att jag inte
skall vakna i tid till jobbet.

Min svåger o Tobias har varit här o skruvat upp allting och även Elliot
har fått en ny säng,TUSEN TACK; vad skulle vi göra utan er!?!

Min käre make vet ingenting , alltså han vet hittills att han har massa
av jobb och skruva upp allting, men nu blir det överaskning =)
Han har jobbat sedan kl 04.00 och efter jobbet har han städat förådet
o fram o baksida på det gamla boendet och nu stor handlar han så jag
sitter här och väntar på honom,,,,,,så kul med en sådan här överraskning.

Så här fint blev det nu fattas bara 2 stycken shjyssta sänglampor!!











Kommentarer
Postat av: Malin E

Världens bästa fru!

2010-08-11 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0