Miss my kitchen,,,,,




Det jag skulle sakna allra mest var mitt kök nu har vi ett gammalt o
opraktiskt kök som känns ofrächst och dessutom ingen diskmaskin
och ni får står vilken tid det tar för mig att diska om allt porslin som
har varit packat.

Så vi kommer nu göra om köket med en del av vinsten i från det gamla
för det är ju husets hjärta och visst vi skulle vänta o bo in oss men eftersom
vi nyss har gjort ett kök så vet vi redan vad vi vill ha och detta kök
kommer att bli ett praktiskt och mycket enkelt kök, står inte ut i just
nu som det är.

Detta är livsprojekt som aldrig kommer att ta slut och vi får ta ett rum i taget
och när man ser alla fula väggar osv osv osv känner mig stressad över allt
som behöver göras då går jag ut på våran fantastiska tomt och verkligen
njuter varje sekund, lämnar min tokstressade hjärna över vad som behöver
göras på huset insida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0