Hamburgarlunch,,,,

fixade vi till här hemma.

I dag har jag bara varit lek mamma och lagt undan allt som skall fixas
känner att mina barn behöver min tid.

Elliot vill helst leka med sin kompis men Vega och jag har spelat fotboll
och haft sago stund på filten med dockan vi har hjälps åt med middagen
och efter maten gick vi till en mindre lekpark typ endast 40 meter i från
vårat hus, bilder från parken kommer också snart.

Nu skall mina trollungar läggas o sedan skall jag nog pyssla lite för
att hinna i kapp.






Solen har lyst hela dagen och jag känner mig lite rödbränd på bröstet
vinden är farlig man känner inte att solen tar jag fick 40 min själv när
Vega ville titta på sin favorit film "prinsessornas sagor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0