Tapet till sovrummet,,,,

man kan ju klia sig länge i huvudet.
När man skall välja en tapet och nu
gäller det sovrummet, det är dags för
att få vårat rum fint.

Men alla fina tapter som finns att välja
på så får man huvudbry.

Men här kommer 5stycken favoriter:

Nr:1


Här är en klar favorit fortfarande och nu har jag fått hem tapet
prov så nu har jag färgerna i verklighet,,,,den är döfin.

Nr2:

 

Denna är nu på delad 1: plats den finns också i rosa bakgrund
men då tycker jag inte flamingosen kommer till sin rätt.

Nr3:
 
Sjukt snygg också delad 1:a plats.


Nr4:
 

Delad 1:a plats underbar!!!!

NR 5:

 
Den här är både rolig färggrann och super cool och den känns annorlunda.


Hjälp hur skall jag kunna välja!?Vad tycker ni!?Vilket nummer tycker ni!?
Rummet skall få samma fina vita golv och tapten är tänkt som en fondvägg
med vita väggar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0