Rosa blommor i massor,,,

jag har ju alltid varit Antiblommor i mitt
hem.
Eftersom jag har död på alla blommor
det bor 3 blomkrukor i mitt hem men
på våran bröllopsdag fick jag 2st blommande
rosa blommor,sådna där man aldrig någonsin
får glömma vattna.
Vi får se hur detta skall gå men det ger
massa härlig rosa färg och energi mörka
höstkvällar och jag skall göra allt i min
makt att hålla dem i liv även en miniros
har flyttat hit.

Faktum att jag älskar vitt så blir det lätt
bara vitt vitt vitt blommorna ger lite
färg och gör allting lite mera levande
det är kanske dags att ändra mitt anti
blomkampanj här hemma eller är det bara
jag som har blivit gammal!?



   

Tack darling du piggar alltid upp mitt
vardagsliv med eller utan blommor, du
är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0