Ljuvliga sol,,,,

som fyller familjens energi.

Själv har jag kurerat mig i från förkylning och blivit
fullt uppassad av min man, som gör så gott han kan.

Jag är inte ofta sjuk men när jag väl blir blir mitt humör
botten,finns inget värre än vara sjuk,trist, och bara vila
och vila de e inte min melodi.

Men efter lördagens vilande följde vi hela familjen
med på Elliots ridning eftersom solen sken högt
och lite höst frisk luft kunde göra susen.

  
   
   

I dag fick Elliot rida favorit hästen Kalle så lyckan var stor och de
fick hoppa över små hinder i dag, lillesyster ville också mer än
gärna rida för att distrahera henne blev det mycket frukt och kex
och när hon kom på att Barbie kunde rida längst staketet, var det
som hon själv glömde att hon ville rida.

Det var en stackars tjej som åkte av sin häst i dag bloden sprutade
i näsan såg riktigt otäckt ut,hoppas det gick väl ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0