Fotbollsavslutning,,,,

i kväll var sista fotbollsträningen för i år.
I dag var det match mot mammorna och
jag sprang så jag hade blodsmak i munnen
min kondis är katastrof sedan kan man ju
inta halvspringa man fick ta i kidsen är så
snabba och jätteduktiga och vi mammor
hade inte en chans.

Och jag bröt inga ben,,,fniss,,,allt för jag spelat i 10år så
är det nästan 20 år sedan,,fniss.




Mormor och Monica var här och lekte med Vega så hon inte behövde
stå i blåste, för oj vilket höstväder det vart,,,himmlen vart mörk och
fikat efteråt vart ca 10 min kort o intensivt.

  

Sedan spelades fotboll även inomhus när vi kom hem med mormor
och en övertrött Vega som somna gott när mormor o Monica
åkte hem,TACK för hjälpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0