090909,,,,

de är ingen vanlig dag det är faktiskt min födelsedag.

Med ett fång rosor som väntade i köket i morse gjorde
humöret på toppen, att sedan få äta lunch med mina kära
Emma& Mp gjorde inte saken sämre.

Men tyvärr har jag inte sett skymten av min käre man som
jobbar usla tider denna vecka så jag och barnen firade mig
med dunder och brak på Mc donalds mat, glass med extra
chokladsås,lek,bus.
Hemåt vi åkte och bara myste och i kväll fick jag välja
saga för Elliot det vart "Pelles ny kläder" och sedan sjöng
vi huvud axlar knä å tå ,,,typ fyrtioelva gånger,,,jag kan
typ inte tänka mig någon bättre födelsedag än så förutom
att vi saknade M,,,så mycket,,,men så får man göra det
bästa av sin dag,,,om 30 år sitter jag och min man hand
i hand och skålar i äkta champange och äter något lyxigare
än Mcdonalds och tillbringar hela dagen tillsammans,,fniss



   



De var en Legobil i HappyMealet vilken lycka den står nu fint på Elliots
hylla,,tänk vad Mcdonalds kan göra barn lyckliga och även mamma
som slipper laga mat på sin stora dag och desutom få njuta av barnens
stora glädje.

                                  GLASS I STORA LASS

Nu skall jag avsluta min dag att lägga mig på min spikmatta som jag
fått av mina underbara kolleger,,,NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: D & E

Sent om sido - Grattis! Vilken glädje att få fira sin födelsedag med sina barn.

2009-09-14 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0