Solig höstdag,,,,

Lillskruttan sover hos mormor på landet i igår.
Vi skall hämta henne i dag efter Elliots
kompiskalas.

Det  är dags för födelsedagsfirande i nästa
vecka fyller Elliot år o denna helg firar han
det med sina kompisar och släkten nästa
helg.

Men innan lantluften i går tog vi frukost
på IKEA,alla ni som inte visste det så
finns det frukost för en ynka 10krona.

Jag hade många ärrende efter jag skulle
lämna Vega men jag strunta i dem o stannade
på landet för att njuta av solen o en
extra ledig dag.


  

   

 

  

   



  

   

 

Senare jag pratade med mamma fick jag höra att hon ätit 14st
kötbullar så ingen matbrist när man är med mormor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0