Långpromenad,,,

Jag,mamma & syrran avslutade Elliots kalas med
en långpromenad.

Vi gick förbi Elliots skola och Vegas förskola som
ligger så fint vid badet.

Aldrig förr har Walloxen varit så spegelblank när
jag har passerat förr.

Men med den ljuvliga sol som lyste upp hela
sjön,,,underbart,,,synd att man inte äger en system
kamera vid ett sådant tillfälle.



  
  

 

I bland slår det mig hur bortskämda vi är här i svergie hur lätt
man tar för givet allting. Vi  har ett sådant fantastiskt land att leva i
får uppleva 4 olika årstider det är dags att uppskatta det vi tar för
givet.

Denna dag blev en fantastisk upplevelse Elliots kalasdag med roliga minnen
och solen gjorde allt så mycket vackrare.

Elliot föddes för 6 år och min lille pojk börjar att bli stor, ett nytt skede, där
 han tar mer hand om sig själv blir mer o mer självständig, i bland vill man
stoppa tiden den rusar på alldelse för snabbt, jag hinner inte jämnt med,
jag tror jag måste leva nuet o uppskatta de självklara.

                                         LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0