En lus hade hitta,,,,

ett hem i min sons hår.

Ve och FASA och hans mamma dog,,,nästan i allafall.

Min stora skräck kom till verklighet och nu är det över, tack
och lov, man vet aldrig vad man skall klara av som förälder.
Nu är hela familjen avlusad även och  det bara var i hans hår
så tog vi inga risker,,,tänk vad 1lus o 4st gnetter kan ställa
till,,,min energi tog helt slut och jag blev helt matt,,,men jag
överlevde,,,men inte lusen.

Nu när Elliot börjat skolan så blir löss ett STORT problem det
är mycket vanligt och för att inte gå omkring och vara livrädd
så fick jag tips om en elektrisk luskam finns på www.smartasaker.se
borde finnas hos varje barnfamilj förr eller senare kommer den
till användning, och det bästa att man kan kolla med denna om
man har, den piper så den kan man ha bara för att ha ännu mera
koll och att den tar död på krypen.



PS: Ja jag vet att det finns mycket värre saker i livet men ibland så
blir det för mycket men glad att man kan åtgärda det :DS

Kommentarer
Postat av: D & E

Ojdå! Det där hade jag nog glömt att man kunde drabbas av. Vilken tur att det inte spred sig till er andra. Ha en skön helg!

2009-10-30 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0