Action,,,,,

på ridlektionen i dag.

Den gruppen innan Elliot var det 1 tjej som blev avkastad
av sin häst, den häst Elliot skulle ha, jag blev tog nervös o höll
mitt hårdaste tag någonsin, två gr under Elliots lektion den försökte
dra i vg, jag hann ej blinka det går så fort, men mina reflexer var
med,,,puh

Sedan var det 1 tjej som åkte av 2gr i dag i gruppen innan så idag
var hästarna riktigt busiga, men alla de tre händelser hände när
föräldern låter barnet rida själv, skulle jag aldrig göra.

  

Om man inte räknar med alla avkastningar så var ridlektionen mkt bra
 utomhus i super härlig sol.
Första halvtimmen hade det pyssel och idag fick de lära sig leda
hästen själv igenom koner och vända hästen på rätt sätt.

   

Här väntar Elliot på att hans ridlektion skall börja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0