Minihyllan,,,

där Vega kan ha sin servis och lite andra köks
grejer har kommit på plats.
Vit söt liten hylla i från IKEA som jag tyckte
vart lite färglös i hennes rum och i helgen
piffat jag till den med lite tapet,omslagspapper
och lite klisterspets.

FÖRE:


EFTER:


Nu vart den lite lekfullare,eller hur!?

Det tipsade på IKEA om en smart "kökslösning" så jag tillverkade
en spis med hjälp av ett skrivbordsunderlägg och fyra musmattor
som jag klippte till för en billig penning.
Nu har hon ingen ugnslucka men denna spis får bli bra så länge
i allafall.

  

Nu kan hon koka mat till sin käre mor iallafall=)

Åh det är ju höjdpunkten att få pyssla på helgerna längtar redan
till nästa helg.

Folk undrar hur jag hinner!?orkar!? osv.

Men denna hyllas utsmyckning gjorde samtidigt Vega
tog sin sovstund på dagen annars så är allt pyssel rena
kvällsnöje för mig,får jag pyssla och göra något med
händerna så är det rena avkopplingen för mig och
jag trivs så bra med mig.

Jag slår på min Tve 1 gr i veckan när desparate Housewife
är på tisdagar,med denna lilla tve stund i veckan hinner man
kolosalt mycket annat än att zappa 300gr om kvällen
för att se trista tve program.

Jag tycker ändå att tiden bara rusar i väg och man hinner
inte med men när man sumerar veckan så inser man att
man aldrig har långtråkit i allafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0