Lovely Bonzo,,,,,

I ridhuset springer lösa hundar och favoriten för Elliot är Bonzo.

Vi har beställt två tröjor till Elliot en med Bonzo på(han är den första
som vill ha bonzo på) och som häst valde han den största Corazon.
Det är en tjej i stallet som säljer tröjor med tryckta bilder på hästerna från
stallet.




Elliot drömmer om att ha en egen hund och jag känner igen mig idet jag
har alltid önskat mig en hund som liten
Men tyvärr tror jag inte att man skall skaffa hund när barnen är små då sklulle
man haft den många år innan eller skaffa när det är mycket äldre.
Men han har ju chansen att leka med Bonzo på Lördagar i allafall.

Jag tycker att Elliot och Bonzo är lite lika med sina hårrufs,,,sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0