Kejsaren,,,,

WOW i går fick Elliot rida en av det stora
hästarna,,,KEJSAREN.
Han är stor men lika snäll som stor.

Det var första gången det  var en sådan stor häst
annars blir det minsta eller mellanstora.

Jag såg på hans min att han var pirrig men
så upprymd på samma gång,,,adrelinet
bara pumpade på,,,även på en nervös

mamma som jag,,,fniss

Han var så duktig och tyckte det var JÄTTE
KUL.

Han är en mycket tuff kille och det kommer inte
ens endaste tvekan om han skall våga eller
ej, han bara kör på 110%.
Det är så härligt att göra aktivteter med honom när
han är så glad för allt han gör.


   


Nu är hans tröjor klara här ser ni favvo hunden Bonzo och sedan fick
han en röd munkjacka med den största hästen Corazon på.
Han har gått med dessa tröjor hela helgen och visar sina vänner på
gården vem som är Bonzo.

Lördagar blir fullt upp med aktivteter men nästa gång är det sista ridlektionen
sedan skall Elliot rida en 10 min på hästens dag som är helgen efteråt!!!


Kommentarer
Postat av: christine & alice

åh så modig elliot är! kejsarn var allas mardröm på våra ridlektioner, han gillar mest att bli riden av barn så han slipper göra så mycket då blir han bara bångstyrig! elliot är så duktig å modig jämt!

2009-05-17 @ 11:26:09
Postat av: Ylva

Å vilka maffiga bilder! Vad modig han är! Hoppas att Elliot kommer att fortsätta rida?

Kram Mormor

2009-05-17 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0