The pink room,,,,

Herregud i lördags var jag på Colorama(min godisbutik)
för att välja en shjysst rosa ton att måla Vegas väggar
med
För hon skall ju få en liten fondvägg i orange,cerise
och vita nyanser,, så först tänkte jag ta vita väggar
till för rummet är rätt litet.
Men jag tänkte snabbt om och nu blir det TOK ROSA
jag valde den mest rosa i den mest starka färgen
som fanns,,,,shit,,,kanske tagit mig vatten över
huvudet.

Men vad då detta kommer att bli dröm rummet för en
2åring och dessa år fram kommer hon garantera
älska rosa,,,,,så jag slog till.

Nu har jag också tapten hemma som jag är tokkär
i skulle vilja ha den i vårat sovrum,,,sorry ,,,men då
får jag hitta på något annat för denna kommer att
bli perfekt i ett barnrum,,,

Me love Me love Me love här e sessans kommande färg till rummet :)  Den är så tokrosa som den kan bli,,,jag blir lite pirrig,,,fast på ett kul sätt,,,det skall pirra när man gör lite utöver det vanliga!!! 

Den underbara och fantastiska tapten,,,


Som ni ser kommer Vegas rum bli en riktig smällkaramell,,,och just nu
grundmålas det för fullt ovh har spaklats slipas och hoppas att allt blir
klart till nästa helg,,,håll tummarna för det.
(Just nu sover Vega i Elliots rum och hon kommer att få sova i ny säng
när rummet är färdigt :)

                                        HUSETS ROSA RUM

Kommentarer
Postat av: D & E

Hde inte kunnat säga det bätter själv. Colorama är en godisbutik! Min man ogillar när jag åker dit "bara för att titta". Det blir så dyrt och det innebär alltid att han måste spackla och sånt, för att jag ska kunna måla om eller tapetsera. Tapeten ni valt till Vega är sååå snygg! Otroligt läcker och färgsprakande! Lycka till med målningen !

2009-03-20 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0