Släkten var här...


och firade Vegas 2 årsdag.

  

Vega var med och hjälpte till på morgonen för här rådde storbak
det blev blåa muffins,lingonmuffins och mini äppelpaj med
marängtopp och chokladbollar med jordgubbs strössel,,,mums

 härlig maräng paj  

sedan var det fika med mina kusiner och storebror.
Jag prova smakade av det mesta och ballerinakex med toffe i mitten vart
en favorit,,,kanske inte själva kexet men mitten krämen.

Tyra min kusin. <ellliot och Felix Lisa min kusin

jag nu 2 år gammal i min klänning barbapappa soom jag fick i julklapp av Felix min kusin

pappa&jag Massor av gott att fika pappa fixar med kaffet 
Morbror Kalle och hans tjej Malinen lite ritstund med mormor och gudmor mariapappa och Britt Marie
Morbror kalle och jag

   fick jätte fint regn o vind set av mormor o pilen i starkt rosa:)

Sedan var det dags för present öppning jag fick hjälp av kusinerna men
på slutet fick jag in snitsen,,hur man gör.
TUSEN TACK alla för super FINA presenter jag fick kläder och leksaker.

Fick en egen hund av maria o jens(mina gudföräldrar)

  

Efter presentöppningen svalkade vi oss med en glasspinne och mamma gjorde
en glass bomb med varmhallonsås med maräng och saltlaktris katter på och
alla sjöng för mig på svenska och spanska.

kristoffer och daniel och tyra  



Alla presenter var så fina och ett var extra speciellt som min kusin Felix hade
gjort till mig alldelse själv.

mitt fina halsband Felix gjort till mig,,,puss på dig Felix jag älskar skor och här e jag i mormors,,,kul med gäster så får man chans att prova några nya.  

Tack kära ni som kom och firade min dag det var så kul att ses och leka
och dessa jättefina paket,,,TUSEN TACK

Extra tack till min stört sköna familj som gjort min dag så fin med massa
ballonger gott fika och allt som hör kalas förberedelser till,,,puss på dig
mamma,pappa och storebror.
                            KRAMAR I MILJONER VEGA
Min bästa och finaste o roligaste o tokigaste o underbara familj    I LOVE YOU KRAM VEGA

                                     KALASMINNE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0