Påskpyssel,,,,

i dag har jag inhandlat dem varsin förkläden med ett liten
scarf,,,för om 2 veckor är det dags att klä ut sig som
påskdamer,,,,förra året var det så söta:


Det blev ett rosa och ett jättefint i grönt och dessa förkläden
får och komma till användning i köket när vi bakar och lagar
mat.
Om det vill får de klä ut sig på dagiset på onsdagen dagen innan skärtorsdagen
då det skall ha påskfest och bla. leta ägg.


och så hittade jag en påse med påskpyssel där vi kan rita kycklingar och
en del fjädrar,gräsfrön för dekoration,kritor,klistermärken i illgult med söta
kycklingar,,,nu kan vi sätta i gång och pyssla.


                                       PYSSEL INFÖR PÅSKA

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag fick ett rosa set igår så vi ses i Blåkulla. Kramar Hilda

2009-03-26 @ 15:44:31
Postat av: Britt-Marie

Det blir två riktigt fina påskkärringar på väg till Blåkulla.



Malin, jag skäms för att jag missade klipptiden - kompenserar dig för det när jag kommer. Jag får lägga in larm i mobilen! Skärpning!



Ha det bra hela familjen!



Kramar Britt-Marie

2009-03-26 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0