Kalastime,,,,

i söndags har Elliot och jag varit på Lucas 5 årskalas
och Elliot var utklädd till turtels,Stor lycka



  

                       HIPP HIPP HURRA

Elliot är hel nöjd som turtels helst ville han vara utklädd till dagis,,han
tjatade att få ta med masken,,men mamma sa bestämt: Nej

Men vad hjälpte det när jag kom för att hämta honom i dag bar han på
turtel masken.
Mamma sa: Men Elliot jag sa ju att du INTE fick ta med masken.
Elliot svarade: Men jag gömde dem i min ficka.
(Mamma är tydligen lättlurad)

När jag tänkte efter så tyckte jag att han godtog mitt Nej så fort,,,så nästa
gång om inget tjat efter ett Nej,,,då är det något lurt,,,fniss
Hans vilja är starkare än något annat i hela universum,,,jag intygar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0