Inte ett öga var,,,

torrt.

 

Att syrran skulle gifta sig på Tven och på 6 dagar förvånar mig inte att hon
kan hitta på något sådan,,,hon kan vara lite "galen",allt gick så snabbt och nu
är det gifta.
Detta hände i september och visade i ´kväll på Tven 6 månader senare
och det var nu som man mer smält att ni verkligen har gift er.

Super SNYGGA syrran och så känslosamt allt med brölopp och Tyra inte
ett öga torrt,,,och super Grattis till erat fina bröllop.

                                         KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: D & E

Men vad roligt! Och så speciellt! Vet du, jag såg reklamen och tyckte att jag hade sett bruden förrut. Men nu förstår jag, jag har ju sett henne på bilder på din blogg förut! Vilken kul grej!

2009-03-16 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0