Hårvisning,,,,

ny säsong VÅR09 och vi har varit på en
Asbra hårvisning i kväll massor av inspiration
och nya ideer och nu vill jag ha en ny fripp,,,
,,nu e det dags,,,,kul kul kul

Dessvärre glömde jag kamran hur jag nu
kunde göra det jag som lever med den men
jag tog med mobilen får ladda upp dem en
annan dag får se om det går att lägga upp
dem

TUSEN TACK morfar&Bibbi som har varit här
och firat Vega och varit barnvakt så jag kunde
se den här hårvisningen.

Barnen sov så gott när jag kom hem och Vega
sov i sin nya Pippi pyjamas som hon fick av
morfar&Bibbi.




Kan ni förstå det hade en utlottning av alla frisörer som var där en väska
med shampo,inpackning,balsam,handkräm,ljus etc. som lottades ut
till den som satt på en stol som hade ett visitkort på undersidan och det var JAG,,,vilken
lycka nu e badrummet mitt fullt av nya saker och mitt hår skall få glans
och massa vård av den nya ekologiska serien i från schawqoof:)
Dessutom fick vi en goodiebag också,,,Jippie

Min vinst,,massa go`saker,,,JIPPIE

Kommentarer
Postat av: Mia på öppnis

va bra att du fått inspiration nu när vi ses på fredag!!

Kul att just du vann.

Kram Mia

2009-03-12 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0